Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBhutani, Surender
dc.date.accessioned2013-04-22T18:30:00Z
dc.date.available2013-04-22T18:30:00Z
dc.date.issued1997
dc.identifier.citationBhutani Surender [rev. of]: Yahya R. Kamalipour (ed.), The US-Media and the Middle East Image and Perception, Westport, Connecticut 1995, 242 p., Studia Arabistyczne i Islamistyczne 5, 1997, pp. 134-138en
dc.identifier.issn1231-3459
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1526
dc.description.abstractThe review of Yahya R. Kamalipour (ed.), The US-Media and the Middle East Image and Perception, Westport, Connecticut 1995, 242 p.en
dc.language.isoenen
dc.publisherKatedra Arabistyki i Islamistyki, Uniwersytet Warszawskipl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.titleYahya R. Kamalipour (ed.), The US-Media and the Middle East Image and Perception, Westport, Connecticut 1995, 242 p.en
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otheren
dc.description.epersonMaciej Klimiuk
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska