Komunikacja sponsoringowa oraz ambush marketing podczas Euro 2016
Streszczenie
Artykuł stanowi analizę wybranych form komunikacji fi rm wokół Euro 2016, koncentrując
się głównie na przekazie reklamowym zarówno w Polsce, jak i w wybranych krajach europejskich.
Zostały w nim pokazane najczęstsze motywy wykorzystywane podczas kampanii
prowadzonych zarówno przez sponsorów, jak i przez marki balansujące na granicy lub przekraczające
granice ambush marketingu. Naszkicowano zagadnienie sponsoringu i funkcje
oraz jego rosnące znaczenie jako formy promocji. Przedstawiono również główne kategorie
graczy rynkowych podczas Euro 2016 i praw, którymi dysponują. The article is a description of some forms of communication around Euro 2016 focusing mainly
on the transmission of advertising, both in Poland and in selected European countries.
Author shown the most common grounds on which base campaigns both sponsors and other
brands which are near the ambush marketing. In article were also some issue of sponsorship,
functions and its increasing importance as a form of promotion. It also presents the major
categories of market players during Euro 2016 and their marketing rights.
Kolekcje
- Artykuły / Articles [16165]
Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne: