Rola marki osobistej w kształtowaniu relacji z młodym pokoleniem na przykładzie serwisu YouTube
Streszczenie
Młodzi odbiorcy/klienci stanowią rynki docelowe dla osób działających w mediach społecznościowych.
W kształtowaniu relacji z tym rynkiem szczególną rolę odgrywa marka osobista. Jej świadome kształtowanie pozwala na zwiększanie liczby młodych odbiorców oraz na budowanie długotrwałych relacji pozwalających na powiększanie zasięgu oddziaływania. W referacie przyjęto następujące cele o charakterze opisowym i poznawczym: scharakteryzowanie młodych odbiorców/użytkowników mediów społecznościowych, zidentyfikowanie i zaprezentowanie wybranych metod kształtowania relacji z młodymi odbiorcami z wykorzystaniem marki osobistej, wskazanie praktyk związanych z kształtowaniem relacji z młodym pokoleniem z wykorzystaniem marki osobistej. W artykule wykorzystano metodę krytycznej analizy literatury przedmiotu oraz case study.
Kolekcje
- Artykuły / Articles [16165]
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.