Show simple item record

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.date.accessioned2013-04-25T20:24:13Z
dc.date.available2013-04-25T20:24:13Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationA. Kozłowska, Reklama. Techniki perswazyjne, OW SGH, Warszawa 2011pl
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1554
dc.description.abstractReklama to nieodłączny element naszego życia codziennego - jest obecna wszędzie (na ulicy, w pracy, w szkole, w domu), towarzysząc nam w każdej sytuacji. Reklama wykorzystuje wszelkie możliwe środki i techniki, aby zaistnieć w umyśle konsumenta, wywołać u niego chęć zakupu i wzbudzić lojalność wobec produktów. Jednak odbiorca w zasadzie nie oczekuje na tego typu sytuację komunikacyjną, co skazuje reklamę na traktowanie jej jako przekaz niechciany, w najlepszym razie - obojętny. Należy przewidywać, że większość odbiorców, dostrzegając komunikat reklamowy, przerzuca na kolejną stronę gazetę, zmienia kanał telewizyjny, nie zatrzymuje się przy billboardzie. Dla umiarkowanie zainteresowanego odbiorcy-konsumenta oferowany w reklamie produkt początkowo wydaje się nie mieć większego znaczenia.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherSzkoła Główna Handlowapl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectreklamapl
dc.subjecttechniki perswazyjnepl
dc.subjectkonsumentpl
dc.subjectmarkapl
dc.titleReklama. Techniki perswazyjnepl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowapl
dc.description.epersonAnna Kozłowska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska