Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.date.accessioned2013-04-25T20:24:13Z
dc.date.available2013-04-25T20:24:13Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationA. Kozłowska, Reklama. Techniki perswazyjne, OW SGH, Warszawa 2011pl
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1554
dc.description.abstractReklama to nieodłączny element naszego życia codziennego - jest obecna wszędzie (na ulicy, w pracy, w szkole, w domu), towarzysząc nam w każdej sytuacji. Reklama wykorzystuje wszelkie możliwe środki i techniki, aby zaistnieć w umyśle konsumenta, wywołać u niego chęć zakupu i wzbudzić lojalność wobec produktów. Jednak odbiorca w zasadzie nie oczekuje na tego typu sytuację komunikacyjną, co skazuje reklamę na traktowanie jej jako przekaz niechciany, w najlepszym razie - obojętny. Należy przewidywać, że większość odbiorców, dostrzegając komunikat reklamowy, przerzuca na kolejną stronę gazetę, zmienia kanał telewizyjny, nie zatrzymuje się przy billboardzie. Dla umiarkowanie zainteresowanego odbiorcy-konsumenta oferowany w reklamie produkt początkowo wydaje się nie mieć większego znaczenia.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherSzkoła Główna Handlowapl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectreklamapl
dc.subjecttechniki perswazyjnepl
dc.subjectkonsumentpl
dc.subjectmarkapl
dc.titleReklama. Techniki perswazyjnepl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowapl
dc.description.epersonAnna Kozłowska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska