Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorAtroszko, Bartosz
dc.date.accessioned2018-09-03T10:45:47Z
dc.date.available2018-09-03T10:45:47Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationAtroszko, B. Konstruktywizm jako źródło inspiracji dla rozwoju współczesnej edukacji nauczycieli. [w:] Reviewed Proceedings of the Interdisciplinary Scientific International Conference for PhD students and assistants QUAERE 2018, vol. VIII, June 27 – 29, 2018, Magnanimitas: Hradec Králové, Czechy 2018, s. 1224-1231. ISBN 978-80-87952-26-9.pl
dc.identifier.isbn978-80-87952-26-9
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/15742
dc.description.abstractCelem niniejszego artykułu jest wyjaśnienie dlaczego konstruktywizm może być i faktycznie jest źródłem inspiracji dla rozwoju współczesnej edukacji nauczycieli. Z konstruktywizmem wiążą się określone implikacje o charakterze etycznym, społecznym i praktycznym, które są postrzegane jako potencjalnie wzbogacające edukację. Przyjmuje się, że konstruktywizm w znacznie większym stopniu niż dominujący dotychczas w polskiej edukacji paradygmat obiektywistyczny akcentuje aktywność osób uczących się w trakcie nauki, sprzyja twórczości, akcentuje związek pomiędzy językiem i myśleniem, sprzyja większej tolerancji w interakcjach międzyludzkich, sprzyja bardziej swobodnej komunikacji na lekcji oraz pozwala dostrzec znaczenie wiedzy potocznej uczniów i nauczycieli w kontekście edukacyjnym.pl
dc.language.isopl
dc.publisherMagnanimitaspl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectkonstruktywizmpl
dc.subjectedukacja nauczycielipl
dc.subjectobiektywizmpl
dc.titleKonstruktywizm jako źródło inspiracji dla rozwoju współczesnej edukacji nauczycielipl
dc.typeconferenceObjectpl
dc.contributor.organizationUniwersytet Gdański, Wydział Nauk Społecznychpl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.