Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorAndraka, Paula
dc.date.accessioned2018-09-20T09:19:22Z
dc.date.available2018-09-20T09:19:22Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/15807
dc.description.abstractW niniejszej pracy została podjęta próba zrekonstruowania medialnego obrazu kobiety na podstawie kampanii reklamowych wybranych marek sportowych. Przyjęta metodologia semantyczna zakłada analizę pod względem strukturalno-gramatycznym, kulturowym i pragmatycznym.pl
dc.language.isopl
dc.publisherWydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiegopl
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectkobietapl
dc.subjectfeminizmpl
dc.subjectstereotyppl
dc.subjectmedialny obrazpl
dc.subjectsportpl
dc.subjectsemantykapl
dc.titleMedialny obraz kobiety w kampaniach reklamowych wybranych marek sportowychpl
dc.typemasterThesispl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa 3.0 Polska