Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBudzeń, Kinga
dc.date.accessioned2018-09-20T09:21:57Z
dc.date.available2018-09-20T09:21:57Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/15811
dc.description.abstractPrzedmiotem niniejszej pracy jest analiza ilościowa kompetencji narracyjnej dzieci czteroletnich (w wieku przedszkolnym) oraz siedmioletnich (dzieci w wieku wczesnoszkolnym). Praca miała na celu zbadanie poziomu rozwoju tej kompetencji na podstawie opowiadania obrazka przez każde z dzieci. Badanie zostało przeprowadzone w dwóch piętnastoosobowych grupach badawczych, autorka dokonała analizy oraz wykazała różnice w wynikach uzyskanych przez badanych. W pracy zawarte zostały teoretyczne podstawy dotyczące kompetencji narracyjnej, rozwoju mowy oraz znaczenie i istota narracji w ogólnym rozwoju i życiu dzieci. Autorka przedstawiła metodologię, procedurę badawczą, przebieg badania pilotażowego oraz badania właściwego, a także wyniki i wnioski końcowe z przeprowadzonych prób.pl
dc.publisherWydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiegopl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectrozwój kompetencji narracyjnejpl
dc.subjectnarracja dziecięcapl
dc.subjectopowiadaniepl
dc.subjectmowa opowieściowapl
dc.titleKompetencja narracyjna dzieci w wieku 4 i 7 lat – porównawcza analiza ilościowapl
dc.typemasterThesispl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.