Kompetencja narracyjna dzieci w wieku 4 i 7 lat – porównawcza analiza ilościowa
dc.contributor.author | Budzeń, Kinga | |
dc.date.accessioned | 2018-09-20T09:21:57Z | |
dc.date.available | 2018-09-20T09:21:57Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/15811 | |
dc.description.abstract | Przedmiotem niniejszej pracy jest analiza ilościowa kompetencji narracyjnej dzieci czteroletnich (w wieku przedszkolnym) oraz siedmioletnich (dzieci w wieku wczesnoszkolnym). Praca miała na celu zbadanie poziomu rozwoju tej kompetencji na podstawie opowiadania obrazka przez każde z dzieci. Badanie zostało przeprowadzone w dwóch piętnastoosobowych grupach badawczych, autorka dokonała analizy oraz wykazała różnice w wynikach uzyskanych przez badanych. W pracy zawarte zostały teoretyczne podstawy dotyczące kompetencji narracyjnej, rozwoju mowy oraz znaczenie i istota narracji w ogólnym rozwoju i życiu dzieci. Autorka przedstawiła metodologię, procedurę badawczą, przebieg badania pilotażowego oraz badania właściwego, a także wyniki i wnioski końcowe z przeprowadzonych prób. | pl |
dc.publisher | Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego | pl |
dc.rights | Dozwolony użytek | * |
dc.subject | rozwój kompetencji narracyjnej | pl |
dc.subject | narracja dziecięca | pl |
dc.subject | opowiadanie | pl |
dc.subject | mowa opowieściowa | pl |
dc.title | Kompetencja narracyjna dzieci w wieku 4 i 7 lat – porównawcza analiza ilościowa | pl |
dc.type | masterThesis | pl |
Pliki tej pozycji
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.