Show simple item record

dc.contributor.authorBudzeń, Kinga
dc.date.accessioned2018-09-20T09:21:57Z
dc.date.available2018-09-20T09:21:57Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/15811
dc.description.abstractPrzedmiotem niniejszej pracy jest analiza ilościowa kompetencji narracyjnej dzieci czteroletnich (w wieku przedszkolnym) oraz siedmioletnich (dzieci w wieku wczesnoszkolnym). Praca miała na celu zbadanie poziomu rozwoju tej kompetencji na podstawie opowiadania obrazka przez każde z dzieci. Badanie zostało przeprowadzone w dwóch piętnastoosobowych grupach badawczych, autorka dokonała analizy oraz wykazała różnice w wynikach uzyskanych przez badanych. W pracy zawarte zostały teoretyczne podstawy dotyczące kompetencji narracyjnej, rozwoju mowy oraz znaczenie i istota narracji w ogólnym rozwoju i życiu dzieci. Autorka przedstawiła metodologię, procedurę badawczą, przebieg badania pilotażowego oraz badania właściwego, a także wyniki i wnioski końcowe z przeprowadzonych prób.pl
dc.publisherWydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiegopl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectrozwój kompetencji narracyjnejpl
dc.subjectnarracja dziecięcapl
dc.subjectopowiadaniepl
dc.subjectmowa opowieściowapl
dc.titleKompetencja narracyjna dzieci w wieku 4 i 7 lat – porównawcza analiza ilościowapl
dc.typemasterThesispl


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.