Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKowalska, Sandra
dc.date.accessioned2018-09-20T09:22:23Z
dc.date.available2018-09-20T09:22:23Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/15813
dc.description.abstractTematyka pracy porusza problem wpływu fonetyki języka angielskiego na wymowę dorosłych osób uczących się języka polskiego jako obcego. Ukazuje złożoność procesu uczenia się języka polskiego na poziomie płaszczyzny suprasegmentalnej. Badania jakościowe przeprowadzono w grupie trzech osób anglojęzycznych, wśród których znalazły się dwie kobiety i jeden mężczyzna. W celu określenia rodzaju, stopnia nasilenia i przyczyny błędnych realizacji artykulacyjnych stworzono autorskie narzędzie, oparte zarówno na próbach zawartych w opracowaniach innych badaczy, jak i na własnych doświadczeniach w pracy glottodydaktycznej.pl
dc.language.isopl
dc.publisherWydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiegopl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectfonetykapl
dc.subjectjęzyk ojczystypl
dc.subjectjęzyk obcypl
dc.subjectjęzyk angielskipl
dc.subjectjęzyk polski jako obcypl
dc.titleWpływ fonetyki języka angielskiego na wymowę dorosłych osób uczących się języka polskiego jako obcegopl
dc.typemasterThesispl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.