Wpływ bodźca inspirującego na jakość narracji dzieci sześcioletnich
dc.contributor.author | Grzyb, Joanna | |
dc.date.accessioned | 2018-09-20T09:23:22Z | |
dc.date.available | 2018-09-20T09:23:22Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/15819 | |
dc.description.abstract | Przedmiotem niniejszej pracy było zbadanie wpływu bodźca inspirującego na jakość narracji dzieci sześcioletnich. Badania przeprowadzono w 30-osobowej grupie dzieci urodzonych w roku 2011. Celem badania było sprawdzenie umiejętności tworzenia opowiadań przez dzieci sześcioletnie, a także przeanalizowanie różnic pomiędzy opowiadaniami powstałymi pod wpływem optycznego bodźca statycznego (historyjki obrazkowej) a tymi zainspirowanymi optycznym bodźcem dynamicznym (animacją). Na potrzeby pracy stworzono własne narzędzia do badania kompetencji narracyjnej. | pl |
dc.publisher | Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego | pl |
dc.rights | Dozwolony użytek | * |
dc.subject | narracja | pl |
dc.subject | zależności przyczynowo-skutkowe | pl |
dc.subject | spójność | pl |
dc.subject | relacje czasowe | pl |
dc.subject | bodziec optyczny | pl |
dc.title | Wpływ bodźca inspirującego na jakość narracji dzieci sześcioletnich | pl |
dc.type | masterThesis | pl |
Pliki tej pozycji
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.