Wpływ bodźca inspirującego na jakość narracji dzieci sześcioletnich
dc.contributor.author | Grzyb, Joanna | |
dc.date.accessioned | 2018-09-20T09:23:22Z | |
dc.date.available | 2018-09-20T09:23:22Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/15819 | |
dc.description.abstract | Przedmiotem niniejszej pracy było zbadanie wpływu bodźca inspirującego na jakość narracji dzieci sześcioletnich. Badania przeprowadzono w 30-osobowej grupie dzieci urodzonych w roku 2011. Celem badania było sprawdzenie umiejętności tworzenia opowiadań przez dzieci sześcioletnie, a także przeanalizowanie różnic pomiędzy opowiadaniami powstałymi pod wpływem optycznego bodźca statycznego (historyjki obrazkowej) a tymi zainspirowanymi optycznym bodźcem dynamicznym (animacją). Na potrzeby pracy stworzono własne narzędzia do badania kompetencji narracyjnej. | pl |
dc.publisher | Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego | pl |
dc.rights | Dozwolony użytek | * |
dc.subject | narracja | pl |
dc.subject | zależności przyczynowo-skutkowe | pl |
dc.subject | spójność | pl |
dc.subject | relacje czasowe | pl |
dc.subject | bodziec optyczny | pl |
dc.title | Wpływ bodźca inspirującego na jakość narracji dzieci sześcioletnich | pl |
dc.type | masterThesis | pl |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)

Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.