Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGrzyb, Joanna
dc.date.accessioned2018-09-20T09:23:22Z
dc.date.available2018-09-20T09:23:22Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/15819
dc.description.abstractPrzedmiotem niniejszej pracy było zbadanie wpływu bodźca inspirującego na jakość narracji dzieci sześcioletnich. Badania przeprowadzono w 30-osobowej grupie dzieci urodzonych w roku 2011. Celem badania było sprawdzenie umiejętności tworzenia opowiadań przez dzieci sześcioletnie, a także przeanalizowanie różnic pomiędzy opowiadaniami powstałymi pod wpływem optycznego bodźca statycznego (historyjki obrazkowej) a tymi zainspirowanymi optycznym bodźcem dynamicznym (animacją). Na potrzeby pracy stworzono własne narzędzia do badania kompetencji narracyjnej.pl
dc.publisherWydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiegopl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectnarracjapl
dc.subjectzależności przyczynowo-skutkowepl
dc.subjectspójnośćpl
dc.subjectrelacje czasowepl
dc.subjectbodziec optycznypl
dc.titleWpływ bodźca inspirującego na jakość narracji dzieci sześcioletnichpl
dc.typemasterThesispl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.