Show simple item record

dc.contributor.authorGrzyb, Joanna
dc.date.accessioned2018-09-20T09:23:22Z
dc.date.available2018-09-20T09:23:22Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/15819
dc.description.abstractPrzedmiotem niniejszej pracy było zbadanie wpływu bodźca inspirującego na jakość narracji dzieci sześcioletnich. Badania przeprowadzono w 30-osobowej grupie dzieci urodzonych w roku 2011. Celem badania było sprawdzenie umiejętności tworzenia opowiadań przez dzieci sześcioletnie, a także przeanalizowanie różnic pomiędzy opowiadaniami powstałymi pod wpływem optycznego bodźca statycznego (historyjki obrazkowej) a tymi zainspirowanymi optycznym bodźcem dynamicznym (animacją). Na potrzeby pracy stworzono własne narzędzia do badania kompetencji narracyjnej.pl
dc.publisherWydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiegopl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectnarracjapl
dc.subjectzależności przyczynowo-skutkowepl
dc.subjectspójnośćpl
dc.subjectrelacje czasowepl
dc.subjectbodziec optycznypl
dc.titleWpływ bodźca inspirującego na jakość narracji dzieci sześcioletnichpl
dc.typemasterThesispl


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.