Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKozłowska, Anna
dc.date.accessioned2013-04-29T08:54:02Z
dc.date.available2013-04-29T08:54:02Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.citationA. Kozłowska, Prowokowanie emocji w reklamie. Kontrowersje wokół reklamy, seminarium naukowe, Instytut Etyki Biznesu PAN, Warszawa 2001pl
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1606
dc.description.abstractZałożenie o perswazyjnej roli reklamy wynika jednakże nie tylko z definicji, ale w dużej mierze z ograniczanej coraz bardziej informacyjnej roli reklamy, na rzecz perswazyjnej. Działanie współczesnego komunikatu reklamowego nastawione jest nie tyle na przekazywanie istotnych informacji o produkcie, co raczej na wzbudzanie odpowiednich emocji u odbiorcy. Tendencję taką możemy zauważyć nawet w przypadku produktów, które powinny w sposób aktywny i racjonalny angażować konsumenta w przetwarzanie informacji oraz podejmowanie decyzji o zakupie. Chodzi tutaj o produkty złożone technicznie i/lub o wysokiej cenie, kupowane rzadko i pod wpływem racjonalnych przesłanek (tj. samochód, mieszkanie, dom, usługi finansowe).pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherInstytut Etyki Biznesu PANpl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectreklamapl
dc.subjectemocjepl
dc.subjectkonsumentpl
dc.titleProwokowanie emocji w reklamie. Kontrowersje wokół reklamypl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectpl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowapl
dc.description.epersonAnna Kozłowska


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.