Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWisniewska, Agnieszka Magdalena
dc.date.accessioned2013-04-29T08:54:50Z
dc.date.available2013-04-29T08:54:50Z
dc.date.issued2011-01
dc.identifier.citationAgnieszka M. Wiśniewska, Kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku miasta, w: Kreowanie wizerunku miast, (Red.) A. Grzegorczyk, A. Kochaniec, Zeszyty Naukowe 1/2011, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2011, s. 86-104pl
dc.identifier.issn1734-4468
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1607
dc.description.abstractMechanizm oddziaływania reklamy sprawia, że narzędzie to nadaje się szczególnie do realizacji jakościowych celów komunikacyjnych. Zasadne zatem jest jej wykorzystywanie w procesie kształtowania wizerunku. Przydatność tego narzędzia coraz częściej doceniają miasta. Celem artykułu jest analiza decyzji dotyczących kreowania wizerunku polskich miast poprzez działania reklamowe i ukazanie różnych taktyk stosowanych na poszczególnych etapach planowania i realizacji kampanii reklamowych miast. Artykuł został podzielony na części odpowiadające poszczególnym obszarom decyzyjnym w zakresie planowania i realizacji kampanii reklamowej, zgodnie z formułą 6M. Każda z części obejmuje analizę odpowiedniego wycinka reklamowej kampanii wizerunkowej różnych polskich miejscowości, będącej egzemplifikacją przełożenia teorii reklamy i kreowania wizerunku na praktykę marketingu terytorialnego. Na każdym etapie planowania kampanii reklamowej miasta istnieje szerokie pole do kreatywnych pomysłów. Korzystając z teorii dostarczanej przez literaturę przedmiotu oraz doświadczeń opisywanych na łamach prasy branżowej czy Internetu można prowadzić działania ukierunkowane na stworzenie wyróżniającego się, spójnego i atrakcyjnego dla grup docelowych wizerunku miasta i tym samym zbudować silną markę terytorialną. Opisywane przypadki kampanii reklamowych miast i decyzji podejmowanych w zakresie kreowania wizerunku przez miasta o różnych pozycjach i różnych uwarunkowaniach wewnętrznych, stanowią zbiór dobrych lub oryginalnych praktyk z zakresu wykorzystania reklamy w kreowaniu wizerunku polskich miast.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWyższa Szkoła Promocjipl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjecttożsamość miastapl
dc.subjectplanowanie kampanii reklamowejpl
dc.subjectkampania wizerunkowapl
dc.subjectkampania reklamowapl
dc.subjectreklamapl
dc.subjectcity identityen
dc.subjectplanning an advertising campaignen
dc.subject6Men
dc.subjectimage campaignen
dc.subjectadvertising campaignen
dc.subjectadvertisingen
dc.titleKampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku miastapl
dc.title.alternativeAdvertising campaigns in the city image creationen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Promocjipl
dc.description.epersonAgnieszka Wiśniewska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska