Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGorzkowicz, Justyna
dc.date.accessioned2018-12-21T14:17:16Z
dc.date.available2018-12-21T14:17:16Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationJ. Gorzkowicz, Falsyfikaty Macieja Kuraka, „Popmoderna” 2012, http://popmoderna.pl/falsyfikaty-macieja-kuraka/pl
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/16233
dc.description.abstractPrzyglądając się działaniom artystycznym Macieja Kuraka – polskiego artysty wizualnego i performera – z punktu widzenia antropologii współczesności, Autorka zadaje pytania o ogólną diagnozę czasów ponowoczesnych. Poprzez odwołania do krytyki mieszczaństwa Rolanda Barthesa i analizę wątków występujących w pracach Kuraka, Autorka za Umberto Eco zadaje pytanie, czy żyjemy w nowym średniowieczu?pl
dc.language.isopl
dc.publisherPopmodernapl
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectsztuka wizualnapl
dc.subjectwspółczesna sztuka polskapl
dc.subjectRoland Barthespl
dc.subjectUmberto Ecopl
dc.subjectPiotr Piotrowskipl
dc.subjecthistoria sztukipl
dc.subjectantropologia sztukipl
dc.subjectnauki o kulturzepl
dc.subjectnauki o sztucepl
dc.subjectponowoczesnośćpl
dc.subjectBruno Latourpl
dc.subjectfilozofiapl
dc.subjectantropologia kulturowapl
dc.subjectsztuka w przestrzeni miejskiejpl
dc.titleFalsyfikaty Macieja Kurakapl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationPolski Uniwersytet na Obczyźnie, Culture Lab Foundationpl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska