Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorLiczmańska, Katarzyna
dc.date.accessioned2013-05-01T21:14:11Z
dc.date.available2013-05-01T21:14:11Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationK. Liczmańska, Moda na markę alkoholu - przejaw konformizmu czy indywidualizmu, a c ta u n i v e r s i tat i s n i c o l a i c o p e r n i c i zarządzanie XXXIX – zeszyt 407 – toruń 2012pl
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1639
dc.description.abstractZachowania konsumentów stały się dominującym tematem badań na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci. Pozyskiwane informacje mają ogromne znaczenie dla funkcjonowania przedsiębiorstw w szczególności w sektorze alkoholi wysokoprocentowych, gdzie w związku z całkowitym zakazem reklamy publicznej utrudniona jest komunikacja z konsumentem. Autorka na podstawie przeprowadzonych badań analizuje znaczenie mody na markę alkoholu dla decyzji konsumenckich, stawia również tezę, że analizowany aspekt jest przejawem konformizmu. Alkohol pija się w towarzystwie, dla rozrywki, z potrzeby przynależności, a moda na markę alkoholu jest jedną z głównych determinant zakupowych.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherUMK Toruńpl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectindywidualizmpl
dc.subjectkonformizmpl
dc.subjectmoda na markępl
dc.subjectmarkapl
dc.subjectdecyzje konsumenckiepl
dc.titleModa na markę alkoholu - przejaw konformizmu czy indywidualizmupl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniupl
dc.description.epersonAgnieszka Wiśniewska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska