Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorLiczmańska, Katarzyna
dc.date.accessioned2013-05-01T21:15:48Z
dc.date.available2013-05-01T21:15:48Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationK. Liczmańska, Silna marka jako źródło przewagi konkurencyjnej w momencie zakupu, Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej, Bydgoszcz 2008
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1640
dc.description.abstractPrzedsiębiorstwo dąży do osiągania wyników lepszych od przeciętnych w sektorze a do osiągnięcia założonego celu niezbędna jest przewaga nad konkurentami, mająca miejsce wówczas, gdy przedsiębiorstwa do realizacji określonych celów muszą rywalizować między sobą. Konkurencja rozumiana, jako walka producentów o konsumenta na rynku, staje się główną siłą napędową gospodarki rynkowej, mechanizmem regulującym zachowania podmiotów na rynku.pl_PL
dc.publisherWydawnictwo Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectmarkapl_PL
dc.subjectprzewaga konkurencyjnapl
dc.titleSilna marka jako źródło przewagi konkurencyjnej w momencie zakupu
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.contributor.organizationUniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
dc.description.epersonAgnieszka Wiśniewska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska