Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGrobicki, Janusz
dc.date.accessioned2013-05-06T10:58:29Z
dc.date.available2013-05-06T10:58:29Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationJ. Grobicki, Rozdział 3. Reklama usług bankowych w procesie konwergencji, Strategie komunikacji reklamowej z konsumentem, (red.) A. Kozłowska, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2012pl
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1674
dc.description.abstractProces komunikacji z klientem powinien tworzyć nową wartość, która przełoży się na zbudowanie lojalności, a tym samym ułatwi realizację zamierzeń biznesowych reklamodawcy. O marketingu należy myśleć jako o sposobie kreacji wartości dla klienta. Bank nie może mieć wizerunku firmy utrzymującej się na rynku tylko dlatego, że bezpiecznie przechowuje oszczędności, stanowiące podstawę finansowania akcji kredytowej. Podobnie jak inne przedsiębiorstwa nie komunikuje co jest jego głównym źródłem przychodu. Bank musi kreować swój wizerunek tak, by był postrzegany jako instytucja zaufania publicznego. Pewny, odpowiedzialny, troskliwy, budzący szacunek i przede wszystkim bezpieczny.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWyższa Szkoła Promocjipl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectreklamapl
dc.subjectusługi finansowepl
dc.subjectmarkapl
dc.titleRozdział 3. Reklama usług bankowych w procesie konwergencjipl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Promocjipl
dc.description.epersonAgnieszka Wiśniewska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska