dc.contributor.author | Baranowska, Elwira | |
dc.date.accessioned | 2019-04-15T14:57:46Z | |
dc.date.available | 2019-04-15T14:57:46Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/16754 | |
dc.description.abstract | Praca stanowi analizę reklam Twardowsky oraz Twardowsky 2.0. Stara się ustalić przyczyny decyzji Allegro o powstaniu krótkometrażowych filmów fantasy — Legendy Polskie. Wyjaśnia cechy dystynktywne storytellingu przy pomocy metodologii Klausa Foga. Wykazuje podobieństwa między koncepcją Legend… a monomitem Jospeha Campbella. Rozpoznane mechanizmy odnosi do pojęcia mitu u Mircei Eliadego oraz archetypu Carla Gustava Junga. Określa kody kulturowe, poprzez które twórcy komunikują się z odbiorcą. Podkreśla rolę intertekstualności w recepcji dzieła (Julia Kristeva, Michał Głowiński). Porusza zagadnienia tożsamości i autostereotypu w kontekście relacji marka- -konsument. | pl |
dc.language.iso | pl | |
dc.rights | Uznanie autorstwa 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/ | * |
dc.subject | storytelling | pl |
dc.subject | Twardowski | pl |
dc.subject | mit | pl |
dc.subject | autostereotyp | pl |
dc.subject | tożsamość | pl |
dc.subject | intertekstualność | pl |
dc.subject | film | pl |
dc.subject | reklama | pl |
dc.subject | Bagiński | pl |
dc.subject | Allegro | pl |
dc.title | Storytelling w reklamach "Twardowsky" i "Twardowsky 2.0" | pl |
dc.type | bachelorThesis | pl |
dc.contributor.organization | Wydział Polonistyki, Uniwersytet Warszawski | pl |