Show simple item record

dc.contributor.authorBaranowska, Elwira
dc.date.accessioned2019-04-15T14:57:46Z
dc.date.available2019-04-15T14:57:46Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/16754
dc.description.abstractPraca stanowi analizę reklam Twardowsky oraz Twardowsky 2.0. Stara się ustalić przyczyny decyzji Allegro o powstaniu krótkometrażowych filmów fantasy — Legendy Polskie. Wyjaśnia cechy dystynktywne storytellingu przy pomocy metodologii Klausa Foga. Wykazuje podobieństwa między koncepcją Legend… a monomitem Jospeha Campbella. Rozpoznane mechanizmy odnosi do pojęcia mitu u Mircei Eliadego oraz archetypu Carla Gustava Junga. Określa kody kulturowe, poprzez które twórcy komunikują się z odbiorcą. Podkreśla rolę intertekstualności w recepcji dzieła (Julia Kristeva, Michał Głowiński). Porusza zagadnienia tożsamości i autostereotypu w kontekście relacji marka- -konsument.pl
dc.language.isopl
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectstorytellingpl
dc.subjectTwardowskipl
dc.subjectmitpl
dc.subjectautostereotyppl
dc.subjecttożsamośćpl
dc.subjectintertekstualnośćpl
dc.subjectfilmpl
dc.subjectreklamapl
dc.subjectBagińskipl
dc.subjectAllegropl
dc.titleStorytelling w reklamach "Twardowsky" i "Twardowsky 2.0"pl
dc.typebachelorThesispl
dc.contributor.organizationWydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiegopl


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa 3.0 Polska