Show simple item record

dc.contributor.authorSzczurski, Marcin
dc.date.accessioned2019-05-07T10:15:27Z
dc.date.available2019-05-07T10:15:27Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationSzczurski, M. (2017). E-branding polskich piłkarzy w social media a jakość ich wystąpienia naEuro 2016. Roczniki Naukowe Wyższej Szkoły Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstoku, 1 (19) : 63-72.pl
dc.identifier.issn2081-1063
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/16903
dc.description.abstractDziałania e-brandingowe, związane są z prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych (głównie na portalu Facebook) i polegają na prowadzeniu szeregu procesów związanych z tworzeniem marki osobistej w Internecie. Za jedno z najskuteczniejszych narzędzi wspierających działania e-brandingowe na portalu Facebook uważane jest lokowanie marki obok popularnych, aktualnych wydarzeń (Real-Time Marketing). Dzięki jednemu z najszerzej komentowanych medialnie wydarzeń ostatnich lat, czyli mistrzostwach Euro 2016, na popularności zyskali polscy piłkarze. Odzwierciedlał to wzrost liczby fanów na portalu Facebook poszczególnych polskich piłkarzy. Ich wystąpienie było także oceniane przez polskich kibiców, jak i zagranicznych ekspertów jako bardzo udane. Jednak indywidualna jakość wystąpienia polskich piłkarzy na Euro 2016 nie zawsze szła w parze z ich popularnością (tj. ilością wzmianek) w Internecie.pl
dc.description.abstractE-Branding is strictly connected with marketing communication in the social media (mainly via Facebook) and is applied to processes that shape personal brand on the Internet. One of the most effective tools that suport e-branding on Facebook is placing brands next to popular, currently- discussed events (so called Real- Time Marketing). Polish football players got more fans thanks to Euro 2016. One can note that by the increase of number of their fans on their Facebook fanpages. The performance of Polish football team was praised by the Polish and international experts. However the quality of the individual performance of Polish football players during Euro 2016 did not always correspond with their popularity (number of mentions) on the Internet.en
dc.language.isopl
dc.publisherWyższa Szkoła Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstokupl
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjecte-brandingpl
dc.subjectsocial mediapl
dc.subjectkształtowanie wizerunku piłkarzypl
dc.subjecte-brandingen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectbranding of football playeren
dc.titleE-branding polskich piłkarzy w social media a jakość ich wystąpienia naEuro 2016pl
dc.title.alternativeE-branding of Polish Football Players in Social Media and the Quality of Their Performance During Euro 2016en
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationAkademia Leona Koźmińskiego w Warszawiepl


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa 3.0 Polska