dc.contributor.author | Atroszko, Paweł Andrzej | |
dc.contributor.author | Atroszko, Bartosz | |
dc.date.accessioned | 2019-08-06T08:44:58Z | |
dc.date.available | 2019-08-06T08:44:58Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Paweł Andrzej Atroszko, Bartosz Atroszko, Kompetencje w zakresie uczenia się jako korelaty postaw obywatelskich. [W:] „Oblicza społeczeństwa obywatelskiego. Państwo, gospodarka, świat”, redakcja naukowa Joachim Osiński, Joanna Zuzanna Popławska, Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna handlowa w Warszawie, Warszawa 2014, Wydanie I, ISBN 978-83-7378-924-1. | pl |
dc.identifier.isbn | 978-83-7378-924-1 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/17130 | |
dc.description.abstract | Rozwój postaw obywatelskich i zaangażowania społecznego jest związany ze wzrostem poziomu wykształcenia. W świetle dotychczasowej wiedzy wydaje się również prawdopodobne, że nie tylko formalne wykształcenie, jego treść oraz klimat, w którym się je zdobywa, wiąże się z aktywnym udziałem w życiu społecznym, lecz także znaczenie ma postawa wobec nabywania wiedzy i umiejętności oraz przeświadczenie o własnej skuteczności w tym zakresie. Można przypuszczać, że chęć nabywania nowej wiedzy i poczucie, że jest się w tym efektywnym, sprzyjają rozwojowi zaangażowania społecznego. | pl |
dc.language.iso | pl | |
dc.publisher | Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa w Warszawie | pl |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | kompetencje w zakresie uczenia się | pl |
dc.subject | postawy obywatelskie | pl |
dc.subject | społeczeństwo obywatelskie | pl |
dc.title | Kompetencje w zakresie uczenia się jako korelaty postaw obywatelskich | pl |
dc.type | bookPart | pl |
dc.contributor.organization | Uniwersytet Gdański, Wydział Nauk Społecznych | pl |