Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorOsika, Grażyna
dc.date.accessioned2013-05-09T20:47:12Z
dc.date.available2013-05-09T20:47:12Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.citationOsika G.: Perswazja. Charakterystyka procesu, Zeszyty Politechniki Śląskie, seria: Organizacjia i Zarządzanie z.33, Gliwice 2005, s. 15 - 32.pl
dc.identifier.issn1641-3466
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1719
dc.description.abstractThis article is an attempt to redefine the notion of persuasion. Through formulation of fundamental elements which constitutes this sort of communicational situation, the author designates the sphere of possible using of this term. In this analysis the author describes also the instruments and conditions which are necessary for persuasion.en
dc.description.abstractArtykuł ten jest próbą ponownego zdefiniowania pojęcia perswazji. Autor poprzez sformułowanie elementów konstruujących ten rodzaj komunikacyjnej sytuacji, wyznacza obszar możliwego użycia tego terminu. Zostają również opisane środki i warunki konieczne do zachodzenia tego typu interakcji.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydział Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiejpl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectproces perswazjipl
dc.subjectkomunikacja perswazyjnapl
dc.subjectperswazjapl
dc.subjectprocess of persuasionen
dc.subjectcommunicational situationen
dc.subjectpersuasionen
dc.titlePerswazja - charakterystyka procesupl
dc.title.alternativePersuasion – the Process Characteristcsen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationPolitechnika Śląskapl
dc.description.epersonGrażyna Osika


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.