Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKończak, Jarosław
dc.date.accessioned2019-11-08T20:19:30Z
dc.date.available2019-11-08T20:19:30Z
dc.date.issued2018-09
dc.identifier.citationKończak J., Niewykorzystany komunikacyjnie przez polski biznes potencjał Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczang. Raport z badań, Studia Medioznawcze 3 (74), s.103-113, Warszawa 2018pl
dc.identifier.issnDOI: 10.33077/uw.24511617.ms.2018.3.57
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/17503
dc.description.abstractIgrzyska olimpijskie są jednym z najważniejszych wydarzeń sportowych na świecie, a reprezentacja olimpijska – dumą narodową. Jednak potencjał komunikacyjny i marketingowy igrzysk nie jest wystarczająco wykorzystywany przez firmy komercyjne w Polsce. Jednym z kilku powodów tej sytuacji jest między innymi ograniczenie praw, które przysługują sponsorom. Brak brandingu w trakcie ścisłych rozgrywek na igrzyskach, brak możliwości działań promocyjnych na imprezie, restrykcyjne ograniczenia w komunikacji, krótki czas zainteresowania reprezentacją olimpijską i stworzenie ciekawej kreacji oraz duża liczba innych sponsorów w trakcie całego wydarzenia to główne powody braku zainteresowania sponsoringiem olimpijskim w Polsce wśród firm komercyjnych oraz ograniczonej komunikacji marek wokół igrzysk.pl
dc.description.abstractThe olympic games are one of the most valuable sports events in the world, and the olympic Team is the national pride. However, their potential is not used by business in Poland. The problem is among others a small number of rights that sponsors receive. The lack of branding at the games, the lack of promotional activities at the event, restrictive communication, the short time of interest in the olympic Team and a large number of other sponsors are the main reasons for the lack of interest in olympic sponsorship in Poland and the limited communication of brands around the games.en
dc.language.isopl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectsportpl
dc.subjectsponsoring sportowypl
dc.subjectsponsorshippl
dc.subjectsponsoringpl
dc.subjectfinansowanie sportupl
dc.subjectorganizacja sportupl
dc.subjectzwiązki sportowepl
dc.subjectsports sponsorshipen
dc.titleNiewykorzystany komunikacyjnie przez polski biznes potencjał Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczang. Raport z badańpl
dc.title.alternativeMissed communication by Polish business potential of the Olympic Winter Gamesen
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationWydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii, Uniwersytet Warszawskipl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.