Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWojciechowska, Maja
dc.date.accessioned2019-11-18T10:04:39Z
dc.date.available2019-11-18T10:04:39Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationWojciechowska Maja: Standaryzowane pomiary w badaniach marketingowych bibliotek. W: M. Wojciechowska (red.). Standardy biblioteczne. Gdańsk: Wydawnictwo Ateneum – Szkoły Wyższej, 2010, s. 75-82. ISBN 978-83-61079-08-8.pl
dc.identifier.isbn978-83-61079-08-8
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/17619
dc.description.abstractZarządzanie biblioteką, w tym również zarządzanie marketingowe, oparte jest na zbiorach informacji. Dzięki nim możliwe jest podejmowanie racjonalnych decyzji, planowanie rozwoju, realizowanie wcześniejszych zamierzeń, modyfikowanie uprzednio przyjętych postanowień, jeśli wymaga tego sytuacja. Informacje niezbędne w procesie zarządzania marketingowego mogą być pozyskiwane ze źródeł zewnętrznych, mogą również generowane być w toku funkcjonowania biblioteki lub też specjalnie opracowywane. Niemal wszystkie działania prowadzone w ramach strategii marketingowych bibliotek powodują jednak konieczność wykonywania dodatkowych badań. Ponieważ pomiary te są powtarzalne i mogą być wykonywane w różnych typach bibliotek, przyjęły one postać standaryzowanych wskaźników marketingowych.pl
dc.language.isopl
dc.publisherAteneum - Szkoła Wyższapl
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectmarketing bibliotecznypl
dc.subjectbibliotekipl
dc.subjectbadania marketingowepl
dc.subjectwskaźniki marketingowepl
dc.titleStandaryzowane pomiary w badaniach marketingowych bibliotekpl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Gdańskipl
dc.contributor.organizationAteneum - Szkoła Wyższapl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa 3.0 Polska