Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWojciechowska, Maja
dc.date.accessioned2019-11-28T10:03:01Z
dc.date.available2019-11-28T10:03:01Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationWojciechowska Maja: Działania public relations jako źródło informacji marketingowej o klientach bibliotek naukowych. W: Zarządzanie informacją w nauce. Pod red. Diany Pietruch-Reizes, Wiesława Babika, przy współpracy Renaty Frączek. Katowice: Polskie Towarzystwo Informacji Naukowej, 2010, s. 193-200. ISBN 978-83-904561-9-5.pl
dc.identifier.isbn978-83-904561-9-5
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/17700
dc.language.isopl
dc.publisherPolskie Towarzystwo Informacji Naukowejpl
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectpublic relationspl
dc.subjectmarketing bibliotecznypl
dc.subjectklienci bibliotekpl
dc.subjectbibliotekipl
dc.titleDziałania public relations jako źródło informacji marketingowej o klientach bibliotek naukowychpl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationAteneum - Szkoła Wyższapl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa 3.0 Polska