Show simple item record

dc.contributor.authorZając, Michał
dc.date.accessioned2020-01-03T10:01:55Z
dc.date.available2020-01-03T10:01:55Z
dc.date.issued2019-02
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/17756
dc.description.abstractZadaniem zaprezentowanej pracy jest ocena działalności marketingowej firmy Wedel. Jest to projekt przygotowany w ramach zaliczenia przedmiotu „Marketing”. Obejmuje ona między innymi ogólne informacje o firmie, jej historii, elementy marketingu mix (cena, promocja, produkt oraz dystrybucja), a także wnioski i zaleceniapl
dc.language.isopl
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectczekoladapl
dc.subjectWedelpl
dc.subjectmarketingpl
dc.subjectanaliza działalności marketingowejpl
dc.subjectmarketing-mixpl
dc.subjectUniwersytet Wrocławskipl
dc.subjectbranża spożywczapl
dc.subjectrynek słodyczypl
dc.titleOcena działalności marketingowej marki Wedelpl
dc.typeotherpl
dc.contributor.organizationUniwersytet Wrocławskipl


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa 3.0 Polska