Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPolcyn, Jan
dc.date.accessioned2013-05-23T07:59:40Z
dc.date.available2013-05-23T07:59:40Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.isbn978-83-60561-03-4
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1775
dc.description.abstractPraca zawiera charakterystykę głównych ograniczeń wpływających na popularność narzędzi zdalnego nauczania w polskim szkolnictwie średnim. W zakresie tym wskazać należy przede wszystkim: brak dostatecznych kompetencji technicznych wśród nauczycieli, znaczne nakłady pracy na przygotowanie materiałów zdalnego nauczania nie znajdujące odbicia w wynagrodzeniu za pracę oraz brak wsparcia technicznego dla entuzjastów tej formy nauczania. Wzrost popularności metod i narzędzi zdalnego nauczania można osiągnąć poprzez powołanie przynajmniej regionalnych koordynatorów zdalnego nauczania, których rolą byłoby popularyzowanie rozwiązań wspierających zdalne nauczanie, systematyczne szkolenie nauczycieli oraz świadczenie wsparcia technicznego dla nauczycieli stosujących metody zdalnego nauczania w pracy pedagogicznej.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Instytutu Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ"pl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjecteconomicsen
dc.subjectmanagement educationen
dc.subjecteconomics of educationen
dc.subjectekonomika edukacjipl
dc.subjectzarządzanie oświatąpl
dc.titleUwarunkowania wpływające na popularność zdalnego nauczania w polskim szkolnictwie średnimpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationPaństwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica w Pilepl
dc.description.epersonJan Polcyn


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.