Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPolcyn, Jan
dc.date.accessioned2013-05-23T08:06:33Z
dc.date.available2013-05-23T08:06:33Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationPolcyn, J. (2010). Data Envelopment Analysis (DEA) w szkole ponadgimnazjalnej. Przedsiębiorstwo Przyszłości, 3(4), 80-88.
dc.identifier.issn2080-8461
dc.identifier.otherDOI: 10.13140/RG.2.2.31261.51683
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1777
dc.description.abstractCoraz częściej prawa ekonomii dosięgają również jednostek oświatowych. Dyrektorzy szkół powinni więc podejmować decyzję kierując się różnymi istotnymi przesłankami. Podstawowym problemem występującym przy próbie oceny placówki oświatowej jest jednak odpowiedź na pytanie, jakie kryteria brać pod uwagę, by zapewnić obiektywną ocenę ? Efektywność należy rozumieć jako stosunek osiągniętych wyników do nieodzownych nakładów, poniesionych w celu uzyskania tych wyników1 . Dla ekonomisty ona wydaje się być najwłaściwszym kryterium. Na efektywność kształcenia można patrzeć z różnych stron, trudno wszakże posiadane informacje objąć kategoriami ekonomicznymi. Powstaje zatemkolejne pytanie, co w szkole jest mierzalnym wynikiem działalności a co nakładem ?pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawiepl
dc.subjecteconomicsen
dc.subjecteconomics of educationen
dc.subjectmanagement educationen
dc.subjectekonomika edukacjipl
dc.subjectzarządzanie oświatąpl
dc.subjectDEApl
dc.titleData Envelopment Analysis (DEA) w szkole ponadgimnazjalnejpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationPaństwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica w Pilepl
dc.description.epersonJan Polcyn


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord