Show simple item record

dc.contributor.authorGrzegorczyk, Adam
dc.date.accessioned2013-05-23T08:21:21Z
dc.date.available2013-05-23T08:21:21Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationA. Grzegorczyk (red.), Marketing Sponsorski – raport badawczy, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2012.pl
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1781
dc.description.abstractZagadnienie marketingu sponsorskiego stanowi innowacyjne spojrzenie na znaczenie i funkcje sponsoringu w działalności rynkowej przedsiębiorstw. Traktowany jako tradycyjne narzędzie, najczęściej przyporządkowywane do grupy public relations, sponsoring w okresie ostatniego trzydziestolecia (na świecie i w okresie ostatniego pięciolecia w Polsce) stał się jednocześnie wyodrębnionym polem aktywności marketingowej przedsiębiorstw. W pierwotnej koncepcji sponsoring bazował na zjawisku transferu wizerunku ze sponsorowanego obiektu na sponsora i zakładał zaistnienie tego zjawiska przy braku dodatkowej aktywności sponsora. W tych okolicznościach wpływ sponsora na treść i sposób prowadzenia działalności promocyjnej pod jego marką pozostawał bardzo ograniczony, a kontrola sprowadzała się wyłącznie do weryfikacji poprawności realizacji umowy sponsorskiej. Ten mechanizm, w szybko zmieniających się realiach konkurencyjnych, okazał się nieefektywny, a sam instrument sponsoringu zaczął tracić na znaczeniu.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWyższa Szkoła Promocjipl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectmarketing sponsoringpl
dc.titleMarketing sponsorski – raport badawczypl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportpl
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Promocjipl
dc.description.epersonAgnieszka Wiśniewska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska