Ramy kwalifikacji, ECTS i ECVET dla uczenia się przez całe życie
Data
2019Autor
Chmielecka, Ewa
Saryusz-Wolski, Tomasz
Sławiński, Stanisław
Stęchły, Wojciech
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Instytut Badań Edukacyjnych
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Politechnika Łódzka
Metadane
Pokaż pełny rekordStreszczenie
W publikacji czytelnik znajdzie krótkie wprowadzenie w istotę zagadnień dotyczących uczenia się przez całe życie. W skondensowanej formie omówione zostały najważniejsze dokumenty Unii Europejskiej dotyczące realizacji tej idei. Wyznaczają one główne kierunki dokonywanych w okresie ostatnich kilkunastu lat modernizacji krajowych systemów kształcenia i szkolenia związanych z wdrażaniem ram kwalifikacji, ECTS-u i ECVET-u. Przegląd powstających dokumentów Unii Europejskiej ukazuje skalę poszukiwań nowych rozwiązań systemowych w sferze edukacji i kwalifikacji oraz bardzo dużą dynamikę zachodzących zmian. Wiele wskazuje na to, że w następnych latach nadal będziemy obserwowali intensywny rozwój w tej dziedzinie.
Kolekcje
- Książki / Books [2915]
Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne: