Show simple item record

dc.contributor.authorGrunt-Mejer, Katarzyna
dc.contributor.authorGrunt-Mejer, Jacek
dc.date.accessioned2013-05-24T08:16:42Z
dc.date.available2013-05-24T08:16:42Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationGrunt-Mejer, K., Grunt-Mejer, J. (2011). Agresja drogowa: jej uwarunkowania i metody pomiaru. Psychologia Społeczna, nr 2, s. 159-167pl
dc.identifier.issn1896-1800
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1788
dc.description.abstractAgresja drogowa jest częstym i poważnym zjawiskiem we wszystkich krajach rozwiniętych. Mimo to w Polsce temat ten jest wyjątkowo rzadko podejmowany. Niniejszy artykuł ma na celu zainspirowanie badaczy psychologii społecznej do wypełnienia istniejącej luki poprzez przybliżenie stanu dotychczasowej wiedzy na temat agresji drogowej: wyników badań, podejść teoretycznych oraz definicji terminów związanych z tym zjawiskiem. Wskazane przez autorów nowe obszary badawcze związane ze zjawiskiem agresji drogowej zachęcają do badań o istotnych implikacjach dla wiedzy dotyczącej tego zjawiska oraz możliwości prewencyjnych.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherScholarpl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectpsychologia transportupl
dc.subjectgniew za kierownicąpl
dc.subjectfuria drogowapl
dc.subjectagresja drogowapl
dc.titleAgresja drogowa: jej uwarunkowania i metody pomiarupl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Warszawskipl
dc.description.epersonKatarzyna Grunt-Mejer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.