Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPyżalski, Jacek
dc.date.accessioned2013-05-26T10:42:36Z
dc.date.available2013-05-26T10:42:36Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationPyżalski J. (2007) Nauczyciele-uczniowie: dwa spojrzenia na dyscyplinę w klasie, Kraków" Oficyna Wydawnicza "Impuls"pl
dc.identifier.isbn978-83-7587-796-0
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1792
dc.description.abstractProblem dyscypliny w szkole jest często przedmiotem gorących dyskusji na różnych płaszczyznach: od płaszczyzny politycznej, poprzez regionalną – lokalnego zarządzania oświatą – aż do poziomu pokoju nauczycielskiego, rozmów ludzi w tramwaju czy internautów na forum internetowym. Rozmowom tym towarzyszy zwykle sporo emocji i konfliktów. W książce Autor stara się przedstawić wiedzę na temat dyscypliny, opartą na wynikach badań – zarówno polskich, jak i zagranicznych. Badania dotyczą problematyki dyscypliny ujmowanej z punktu widzenia nauczycieli i uczniów. Autor od wielu lat zajmuje się poszukiwaniem i testowaniem konkretnych rozwiązań dotyczących radzenia sobie z łamaniem dyscypliny przez uczniów. Wiele z nich zostało zastosowane w praktyce.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherOficyna Wydawnicza "Impuls"pl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectrelacje nauczyciel-uczeńpl
dc.subjectteacherspl
dc.subjectnauczycielepl
dc.subjectschoolpl
dc.subjectszkołapl
dc.subjectwychowaniepl
dc.subjectschool disciplinepl
dc.subjectdyscyplina szkolnapl
dc.titleNauczyciele-uczniowie: dwa spojrzenia na dyscyplinę w klasiepl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl
dc.contributor.organizationUniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniupl
dc.description.epersonJacek Pyżalski


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.