Nauczyciele-uczniowie: dwa spojrzenia na dyscyplinę w klasie
dc.contributor.author | Pyżalski, Jacek | |
dc.date.accessioned | 2013-05-26T10:42:36Z | |
dc.date.available | 2013-05-26T10:42:36Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Pyżalski J. (2007) Nauczyciele-uczniowie: dwa spojrzenia na dyscyplinę w klasie, Kraków" Oficyna Wydawnicza "Impuls" | pl |
dc.identifier.isbn | 978-83-7587-796-0 | |
dc.identifier.uri | http://depot.ceon.pl/handle/123456789/1792 | |
dc.description.abstract | Problem dyscypliny w szkole jest często przedmiotem gorących dyskusji na różnych płaszczyznach: od płaszczyzny politycznej, poprzez regionalną – lokalnego zarządzania oświatą – aż do poziomu pokoju nauczycielskiego, rozmów ludzi w tramwaju czy internautów na forum internetowym. Rozmowom tym towarzyszy zwykle sporo emocji i konfliktów. W książce Autor stara się przedstawić wiedzę na temat dyscypliny, opartą na wynikach badań – zarówno polskich, jak i zagranicznych. Badania dotyczą problematyki dyscypliny ujmowanej z punktu widzenia nauczycieli i uczniów. Autor od wielu lat zajmuje się poszukiwaniem i testowaniem konkretnych rozwiązań dotyczących radzenia sobie z łamaniem dyscypliny przez uczniów. Wiele z nich zostało zastosowane w praktyce. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Oficyna Wydawnicza "Impuls" | pl |
dc.rights | Dozwolony użytek | |
dc.subject | relacje nauczyciel-uczeń | pl |
dc.subject | teachers | pl |
dc.subject | nauczyciele | pl |
dc.subject | school | pl |
dc.subject | szkoła | pl |
dc.subject | wychowanie | pl |
dc.subject | school discipline | pl |
dc.subject | dyscyplina szkolna | pl |
dc.title | Nauczyciele-uczniowie: dwa spojrzenia na dyscyplinę w klasie | pl |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | pl |
dc.contributor.organization | Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu | pl |
dc.description.eperson | Jacek Pyżalski |
Pliki tej pozycji
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
-
Książki / Books [2914]
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.