Media społeczne (social media) jako narzędzie realizacji agresji elektronicznej wobec polityków

Oglądaj/ Otwórz
Data
2013-05-26Autor
Kaczmarek-Śliwińska, Monika
Pyżalski, Jacek
Metadane
Pokaż pełny rekordKolekcje
- Artykuły / Articles [14429]
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Powiązane pozycje
Wyświetlanie pozycji powiązanych tytułem, autorstwem i tematem.
-
W kreatywnym chaosie. O zróżnicowaniu starości na przykładzie prac społeczności deviantART.com
Klimczuk, Andrzej (UAM, 2009)Internet increasingly serves not only to communication between it's users. The emergence of Web 2.0 platforms which are peculiar to publication of various content (including images, movies, music, links to interesting ... -
Media (w) komunikacji (społecznej)
Płuchowska, Dorota (Wydawnictwo LIBRON, 2017)Artykuł zajmuje się funkcją mediów w społeczeństwie i ujmuje je w szerokiej systemowoteoretycznej perspektywie jako zdobycze społeczeństwa, które to społeczeństwo równocześnie warunkują. Wychodzi z założenia, że komunikacja ... -
Ku strategii wykorzystania mediów społecznościowych przez polskie przedsiębiorstwa
Łosiewicz, Malgorzata (Oficyna Wydawnicza „Humanitas”; Verbum, 2013)Jednym z symboli konwergencji są media społecznościowe. Ich popularność sprawia, że dyskusja dotycząca tego obszaru zatacza coraz szersze kręgi. Sukces Facebooka, Twittera, nk.pl spowodował, że miliony osób zapragnęły ...