Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMaguś, Justyna
dc.date.accessioned2020-03-16T11:34:40Z
dc.date.available2020-03-16T11:34:40Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationJ. Maguś, Kampanie braci. Lech Kaczyński i Jarosław Kaczyński w starciach o urząd Prezydenta RP – analiza porównawcza [w:] Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations, M. Adamik-Szysiak, W. Maguś (red.), Lublin 2013, s. 77-96.pl
dc.identifier.isbn978-83-7784-287-4
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/18032
dc.description.abstractNie ulega wątpliwości, że kampanie prezydenckie lat 2005 i 2010 wprowadziły nową jakość do marketingu politycznego w Polsce. Pierwsza cechowała się strategią ofensywną, wyrazistością programu naprawy państwa zaproponowanego przez Lecha Kaczyńskiego. Druga była kampanią łagodną, nietypową z uwagi na nastroje, jakie panowały w społeczeństwie po katastrofie smoleńskiej. Wizerunek prezesa PiS wpisywał się w żałobę narodową, ale nie był spójny z jego wcześniejszym sposobem bycia czy wyrażania poglądów. Twardy elektorat PiS bez względu na strategie udzieliłby poparcia Kaczyńskiemu. Wyniki wyborów pokazały, że niezdecydowany elektorat nie został przekonany w wystarczającym stopniu. Od 2005 roku wzmocniły się znacznie szeregi PO, która zbudowała swoją pozycję w opozycji do PiS. Była to kolejna przeszkoda dla Jarosława Kaczyńskiego, gdyż jego brat nie zmagał się z opozycją żadnej tak silnej partii.pl
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo UMCSpl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.titleKampanie braci. Lech Kaczyński i Jarosław Kaczyński w starciach o urząd Prezydenta RP – analiza porównawczapl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lubliniepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.