• English 
    • English
    • polski
  • Help
  • Login
    • English
    • polski
View Item 
  •   CeON Repository Home
  • Repozytorium CeON
  • Artykuły / Articles
  • View Item
  •   CeON Repository Home
  • Repozytorium CeON
  • Artykuły / Articles
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Priorytety promocji polskich miast na prawach powiatu w kontekście realizacji działań promocyjnych i wykorzystania governance w samorządzie

Thumbnail
View/Open
promocja miast MKaczmarek-Sliwinska GPiechota repozytorium.pdf (375.5Kb)
Date
2012-06-01
Author
Kaczmarek-Śliwińska, Monika
Piechota, Grażyna
Metadata
Show full item record
mailto:?subject=I recommend a publication at CeON Repository&body=I recommend a publication “Priorytety promocji polskich miast na prawach powiatu w kontekście realizacji działań promocyjnych i wykorzystania governance w samorządzie” available at CeON Repository [http://depot.ceon.pl/handle/123456789/1813]. Recommend
Abstract
Promocja miast, będąca jednym z przedmiotów badań zaprezentowanych w niniejszym artykule, od kilku lat staje się coraz istotniejszym elementem zarządzania. Rozważania dotyczące promocji miejsc koncentrują się zwykle na kilku aspektach związanych między innymi z: prestiżem miasta, jego atrakcyjnością dla mieszkańców czy też potencjałem turystycznym i kulturalnym. W przypadku miast często używane jest pojęcie marki miasta, która to powinna być budowana w oparciu o spójną strategię promocji. Działania w sferze promocji miast, aby być skutecznymi, powinny określać nie tylko cele do osiągnięcia i narzędzia do ich realizacji, ale także, a może przede wszystkim, klarowne odniesienie do konkretnego miasta, kapitału społeczno-politycznego i możliwych kierunków rozwoju. Drugim elementem rozważanym w artykule jest governance traktowany jako model zarządzania zakładający włączanie do procesów zarządzania publicznego innych podmiotów, takich jak: organizacje pozarządowe, gospodarcze, zawodowe, a także mediów. Realizacja governance w sferze promowania miast powinna uwzględniać aspekt włączania w procesy promowania miasta kapitału społecznego istniejącego w lokalnych społecznościach. Stąd aktywność administracji samorządowych w zakresie promocji można byłoby ująć nie tylko jako tę, która realizuje promocję, ale także poprzez koordynowanie działań podejmowanych przez inne osoby i podmioty, włączając je, formalnie czy nieformalnie, do zarządzania promocją miast.
URI
http://depot.ceon.pl/handle/123456789/1813
Collections
  • Artykuły / Articles [14968]

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo i napis Platforma Otwartej Nauki - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsAffiliationTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsAffiliationTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

Number of archived items: 20460
View Usage Statistics

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo i napis Platforma Otwartej Nauki - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisu