Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKnol, Kamila
dc.contributor.authorPyżalski, Jacek
dc.date.accessioned2013-06-03T16:07:07Z
dc.date.available2013-06-03T16:07:07Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn1644-6526
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1823
dc.descriptionArtykuł powstał w ramach projektu Daphne III — „Cyberbullying wśród młodzieży: badania i interwencja w sześciu krajach europejskich”.pl
dc.description.abstractArtykuł stanowi analizę rozwiązań profilaktycznych i interwencyjnych stosowanych wobec aktów agresji, realizowanych za pomocą telefonów komórkowych czy Internetu, do jakich dochodzić może w grupach rówieśniczych. Wstępem do tych rozważań jest scharakteryzowanie zjawiska cyberbullyingu — jego genezy, sposobów definiowania oraz różnic dzielących mobbing elektroniczny od tradycyjnego bullyingu, a także opisanie możliwych skutków tego zjawiska. Druga część artykułu to prezentacja różnorodnych działań z zakresu profilaktyki i interwencji podejmowanych w Polsce i na świecie.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherFundacja Dzieci Niczyjepl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectinterwencjapl
dc.subjectprofilaktykapl
dc.subjectmobbing elektronicznypl
dc.subjectcyberbullyingpl
dc.titleMobbing elektroniczny: analiza rozwiązań profilaktycznych i interwencyjnychpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Pedagogiczna w Łodzipl
dc.description.epersonKamila Knol-Michałowska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska