dc.contributor.author | Knol, Kamila | |
dc.contributor.author | Pyżalski, Jacek | |
dc.date.accessioned | 2013-06-03T16:07:07Z | |
dc.date.available | 2013-06-03T16:07:07Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.issn | 1644-6526 | |
dc.identifier.uri | http://depot.ceon.pl/handle/123456789/1823 | |
dc.description | Artykuł powstał w ramach projektu Daphne III — „Cyberbullying wśród młodzieży: badania i interwencja w sześciu krajach europejskich”. | pl |
dc.description.abstract | Artykuł stanowi analizę rozwiązań profilaktycznych i interwencyjnych stosowanych wobec aktów agresji, realizowanych za pomocą telefonów komórkowych czy Internetu, do jakich dochodzić może w grupach rówieśniczych. Wstępem do tych rozważań jest scharakteryzowanie zjawiska cyberbullyingu — jego genezy, sposobów definiowania oraz różnic dzielących mobbing elektroniczny od tradycyjnego bullyingu, a także opisanie możliwych skutków tego zjawiska. Druga część artykułu to prezentacja różnorodnych działań z zakresu profilaktyki i interwencji podejmowanych w Polsce i na świecie. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Fundacja Dzieci Niczyje | pl |
dc.rights | Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska | pl_PL |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode | |
dc.subject | interwencja | pl |
dc.subject | profilaktyka | pl |
dc.subject | mobbing elektroniczny | pl |
dc.subject | cyberbullying | pl |
dc.title | Mobbing elektroniczny: analiza rozwiązań profilaktycznych i interwencyjnych | pl |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl |
dc.contributor.organization | Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Łodzi | pl |
dc.description.eperson | Kamila Knol-Michałowska | |
dc.rights.DELETETHISFIELD | info:eu-repo/semantics/openAccess | |