Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSkarżyńska, Julianna
dc.date.accessioned2020-05-05T11:39:51Z
dc.date.available2020-05-05T11:39:51Z
dc.date.issued2017-02
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/18304
dc.description.abstractW niniejszej pracy zostały przedstawione historia teatru New Vic w Newcastle- under-Lyme i jego korzenie w lokalnej wspólnocie. Metody pracy New Vic Theatre odpowiadają wpewnym zakresie formom typowo anglosaskim, takim jak Audience Development, Theatre in Education czy Community Arts. Autorka prezentuje te formy i odnosi je do przykładów projektów realizowanych przez dział Borderlines, które najlepiej do nich pasują. Uzupełnieniem opisu działań działu Borderlines jest perspektywa animacji kultury w wersji prezentowanej przez badaczy z Instytutu Kultury Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego. Animacja kultury – choć bliska brytyjskim formom – zdaje się trafniej opisywać metody działań Borderlines. Jest to ciekawe zagadnienie, gdyż brytyjski wachlarz form i kierunków kulturalnych jest niezwykle szeroki.pl
dc.language.isopl
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectteatrpl
dc.subjectWielka Brytaniapl
dc.subjectzmianapl
dc.subjectlokalnośćpl
dc.subjectcommunity artspl
dc.subjectwspólnotapl
dc.subjectspołecznośćpl
dc.subjectanimacja kulturypl
dc.titleNew Vic Borderlines: charakterystyka modelu pracy ze społecznością lokalnąpl
dc.typemasterThesispl
dc.contributor.organizationUniwersytet Warszawski Wydział Polonistykipl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska