dc.contributor.author | Skarżyńska, Julianna | |
dc.date.accessioned | 2020-05-05T11:39:51Z | |
dc.date.available | 2020-05-05T11:39:51Z | |
dc.date.issued | 2017-02 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/18304 | |
dc.description.abstract | W niniejszej pracy zostały przedstawione historia teatru New Vic w Newcastle- under-Lyme i jego korzenie w lokalnej wspólnocie. Metody pracy New Vic Theatre odpowiadają wpewnym zakresie formom typowo anglosaskim, takim jak Audience Development, Theatre in Education czy Community Arts. Autorka prezentuje te formy i odnosi je do przykładów projektów realizowanych przez dział Borderlines, które najlepiej do nich pasują. Uzupełnieniem opisu działań działu Borderlines jest perspektywa animacji kultury w wersji prezentowanej przez badaczy z Instytutu Kultury Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego. Animacja kultury – choć bliska brytyjskim formom – zdaje się trafniej opisywać metody działań Borderlines. Jest to ciekawe zagadnienie, gdyż brytyjski wachlarz form i kierunków kulturalnych jest niezwykle szeroki. | pl |
dc.language.iso | pl | |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | teatr | pl |
dc.subject | Wielka Brytania | pl |
dc.subject | zmiana | pl |
dc.subject | lokalność | pl |
dc.subject | community arts | pl |
dc.subject | wspólnota | pl |
dc.subject | społeczność | pl |
dc.subject | animacja kultury | pl |
dc.title | New Vic Borderlines: charakterystyka modelu pracy ze społecznością lokalną | pl |
dc.type | masterThesis | pl |
dc.contributor.organization | Uniwersytet Warszawski Wydział Polonistyki | pl |