Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZiółkowska, Aleksandra
dc.date.accessioned2020-05-05T14:54:03Z
dc.date.available2020-05-05T14:54:03Z
dc.date.issued2018-09
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/18326
dc.description.abstractPraca poświęcona jest zaangażowaniu politycznemu Susan Sontag podczas wojen w Wietnamie oraz Yom Kippur w Izraelu. Autorka opisuje podróże pisarki do Hanoi oraz Jerozolimy, ukazując, jak doświadczenia te zmieniły jej przekonania dotyczące etyki spojrzenia oraz obrazu, a także sposobów przedstawiania cudzego cierpienia. T​ło opisywanych wydarzeń stanowi kontrkultura lat sześćdziesiątych oraz upowszechnienie mediów, przede wszystkim telewizji, która obok prasy stanowiła wówczas kluczowy nośnik informacji​.pl
dc.language.isopl
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectSusan Sontagpl
dc.subjectHanoipl
dc.subjectJerozolimapl
dc.subjectkontrkulturapl
dc.subjectfilmpl
dc.subjectfotografiapl
dc.subjectetykapl
dc.titleHanoi, Jerozolima. Susan Sontag wobec widoku cudzego cierpienia w latach sześćdziesiątych i siedemdziesiątychpl
dc.typemasterThesispl
dc.contributor.organizationUniwersytet Warszawski Wydział Polonistykipl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa 3.0 Polska