dc.contributor.author | Ziółkowska, Aleksandra | |
dc.date.accessioned | 2020-05-05T14:54:03Z | |
dc.date.available | 2020-05-05T14:54:03Z | |
dc.date.issued | 2018-09 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/18326 | |
dc.description.abstract | Praca poświęcona jest zaangażowaniu politycznemu Susan Sontag podczas wojen w Wietnamie oraz Yom Kippur w Izraelu. Autorka opisuje podróże pisarki do Hanoi oraz Jerozolimy, ukazując, jak doświadczenia te zmieniły jej przekonania dotyczące etyki spojrzenia oraz obrazu, a także sposobów przedstawiania cudzego cierpienia. Tło opisywanych wydarzeń stanowi kontrkultura lat sześćdziesiątych oraz upowszechnienie mediów, przede wszystkim telewizji, która obok prasy stanowiła wówczas kluczowy nośnik informacji. | pl |
dc.language.iso | pl | |
dc.rights | Uznanie autorstwa 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/ | * |
dc.subject | Susan Sontag | pl |
dc.subject | Hanoi | pl |
dc.subject | Jerozolima | pl |
dc.subject | kontrkultura | pl |
dc.subject | film | pl |
dc.subject | fotografia | pl |
dc.subject | etyka | pl |
dc.title | Hanoi, Jerozolima. Susan Sontag wobec widoku cudzego cierpienia w latach sześćdziesiątych i siedemdziesiątych | pl |
dc.type | masterThesis | pl |
dc.contributor.organization | Uniwersytet Warszawski Wydział Polonistyki | pl |