Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.editorAttard Tonna, Michelle
dc.contributor.editorMadalińska-Michalak, Joanna
dc.date.accessioned2020-05-06T15:42:57Z
dc.date.available2020-05-06T15:42:57Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationTeacher Education Policy and Practice – International Perspectives and Inspiration, edited by M. Attard-Tonna and J. Madalińska-Michalak, Foundation for the Development of the Education System, Key Concepts Series vol. 1, Warsaw 2018
dc.identifier.isbn978-9949-29-023-9
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/18340
dc.description.abstractZbiór tekstów europejskich pedagogów na temat modeli współpracy w dziedzinie polityk doskonalenia zawodowego nauczycieli. W publikacji poruszono następujące tematy: teoria i praktyka kształcenia nauczycieli w Europie i na świecie, początkowa edukacja nauczycieli, edukacja w środowisku wielokulturowym, przygotowanie do zawodu nauczyciela na poziomie uniwersyteckim, uczące się społeczności zawodowe w wybranych krajach europejskich.pl
dc.language.isoen
dc.publisherWydawnictwo FRSEen
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectnauczycielpl
dc.subjectpolityka edukacyjnapl
dc.subjectrozwój zawodowyen
dc.subjectedukacja wielokulturowaen
dc.subjectkompetencjeen
dc.titleTeacher education policy and practiceen
dc.typebooken
dc.contributor.organizationUniversity of Maltaen
dc.contributor.organizationUniwersytet Warszawskipl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska