Show simple item record

dc.contributor.editorAttard Tonna, Michelle
dc.contributor.editorMadalińska-Michalak, Joanna
dc.date.accessioned2020-05-06T15:42:57Z
dc.date.available2020-05-06T15:42:57Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationTeacher Education Policy and Practice – International Perspectives and Inspiration, edited by M. Attard-Tonna and J. Madalińska-Michalak, Foundation for the Development of the Education System, Key Concepts Series vol. 1, Warsaw 2018
dc.identifier.isbn978-9949-29-023-9
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/18340
dc.description.abstractZbiór tekstów europejskich pedagogów na temat modeli współpracy w dziedzinie polityk doskonalenia zawodowego nauczycieli. W publikacji poruszono następujące tematy: teoria i praktyka kształcenia nauczycieli w Europie i na świecie, początkowa edukacja nauczycieli, edukacja w środowisku wielokulturowym, przygotowanie do zawodu nauczyciela na poziomie uniwersyteckim, uczące się społeczności zawodowe w wybranych krajach europejskich.pl
dc.language.isoen
dc.publisherWydawnictwo FRSEen
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectnauczycielpl
dc.subjectpolityka edukacyjnapl
dc.subjectrozwój zawodowyen
dc.subjectedukacja wielokulturowaen
dc.subjectkompetencjeen
dc.titleTeacher education policy and practiceen
dc.typebooken
dc.contributor.organizationUniversity of Maltaen
dc.contributor.organizationUniwersytet Warszawskipl


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska