dc.contributor.editor | Attard Tonna, Michelle | |
dc.contributor.editor | Madalińska-Michalak, Joanna | |
dc.date.accessioned | 2020-05-06T15:42:57Z | |
dc.date.available | 2020-05-06T15:42:57Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Teacher Education Policy and Practice – International Perspectives and Inspiration, edited by M. Attard-Tonna and J. Madalińska-Michalak, Foundation for the Development of the Education System, Key Concepts Series vol. 1, Warsaw 2018 | |
dc.identifier.isbn | 978-9949-29-023-9 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/18340 | |
dc.description.abstract | Zbiór tekstów europejskich pedagogów na temat modeli współpracy w dziedzinie polityk doskonalenia zawodowego nauczycieli. W publikacji poruszono następujące tematy: teoria i praktyka kształcenia nauczycieli w Europie i na świecie, początkowa edukacja nauczycieli, edukacja w środowisku wielokulturowym, przygotowanie do zawodu nauczyciela na poziomie uniwersyteckim, uczące się społeczności zawodowe w wybranych krajach europejskich. | pl |
dc.language.iso | en | |
dc.publisher | Wydawnictwo FRSE | en |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ | * |
dc.subject | nauczyciel | pl |
dc.subject | polityka edukacyjna | pl |
dc.subject | rozwój zawodowy | en |
dc.subject | edukacja wielokulturowa | en |
dc.subject | kompetencje | en |
dc.title | Teacher education policy and practice | en |
dc.type | book | en |
dc.contributor.organization | University of Malta | en |
dc.contributor.organization | Uniwersytet Warszawski | pl |