Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBernatt, Maciej
dc.date.accessioned2012-07-18T09:06:25Z
dc.date.available2012-07-18T09:06:25Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn978-83-61276-27-2
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/184
dc.description.abstractPrezentowane w książce normatywne spojrzenie na społeczną odpowiedzialność biznesu może mieć duże znaczenie praktyczne zarówno jako przyczynek do dyskursu naukowego nad tym zjawiskiem, jak i zachęta do angażowania się przedsiębiorców w działania prospołeczne. Prawne spojrzenie na społeczną odpowiedzialność biznesu pozwala także oderwać to zjawisko od jego tradycyjnego pojmowania jedynie w kategoriach promocji przedsiębiorców. Na szczególną uwagę zasługuje prezentowane przez autora porównanie obowiązków przedsiębiorców wynikających z norm prawnych oraz z zasad społecznej odpowiedzialności biznesu.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzaniu Uniwersytetu Warszawskiegopl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectetyka biznesupl
dc.subjectprawo konstytucyjnepl
dc.subjectbiznes i prawa człowiekapl
dc.subjectprawa człowiekapl
dc.subjectspołeczna odpowiedzialność biznesupl
dc.titleSpołeczna odpowiedzialność biznesu. Wymiar konstytucyjny i międzynarodowypl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl
dc.contributor.organizationUniwersytet Warszawskipl
dc.description.epersonMaciej Bernatt
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska