Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSzyszka, Michał
dc.contributor.authorWojciechowski, Łukasz
dc.date.accessioned2020-06-25T07:56:57Z
dc.date.available2020-06-25T07:56:57Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationM. Szyszka, Ł. P. Wojciechowski, Formovanie obrazu inštitúcií sociálnej pomoci v médiách, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Trnava 2018other
dc.identifier.isbn978-80-8105-987-2
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/18548
dc.description.abstractPublikácia je venovaná vzťahom inštitúcií sociálnej pomoci1 s médiami a verejnou mienkou; zahrňuje otázky komunikovania, spolupráce, propagácie, informovania, má poskytnúť usmernenie ako účinne viesť public relations: budovať autoritu a pozitívny image organizácií branže v oblasti pomoci. Tejto problematike sa v našich podmienkach dosiaľ nevenuje žiadna ucelná publikácia monografického charakteru a tak autori majú ambíciu vyplniť vzniknutú medzeru a ponúknuť kalitnú vedeckú prácu určenú pre odborníkov a vedeckých pracovníkov, ktorí sa uvedenou problematikou zaoberajú.other
dc.language.isoother
dc.publisherUniverzita sv. Cyrila a Metoda v Trnaveother
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectmediaother
dc.subjectinštitúcie sociálnej pomociother
dc.subjectpublic relationsother
dc.subjectmedia relationsother
dc.subjectkreatívny priemyselother
dc.subjectmarketingová komunikáciaother
dc.subjectreklamaother
dc.subjectmimovládne organizácieother
dc.titleFormovanie obrazu inštitúcií sociálnej pomoci v médiáchother
dc.typebookother
dc.contributor.organizationAkademia WSBother
dc.contributor.organizationUniverzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácieother


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.