Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKapica, Daniel
dc.date.accessioned2020-07-22T08:44:08Z
dc.date.available2020-07-22T08:44:08Z
dc.date.issued2020-07-16
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/18644
dc.description.abstractW pracy zbadano wpływ eksploatacji autobusów zasilanych energią elektryczną na jakość powietrza poprzez wyliczenie emisji węglowodorów, tlenków azotu, dwutlenku węgla i pyłów zawieszonych przez wszystkie użytkowane w Miejskim Zakładzie Komunikacji w Zielonej Górze autobusy w latach 2017-2019. Do każdego z pojazdów przypisano na podstawie roku produkcji normę emisji spalin, a wielkość emisji wyliczono na podstawie przejechanych kilometrów w badanych latach. Następnie wartości te porównano rok do roku oraz skonfrontowano z całkowitą emisją zanieczyszczeń w mieście pochodzącą z transportu drogowego.pl
dc.language.isopl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectekologiapl
dc.subjectautobuspl
dc.subjectautobusypl
dc.subjectautobus elektrycznypl
dc.subjectautobusy elektrycznepl
dc.subjectjakość powietrzapl
dc.subjectZielona Górapl
dc.subjecttransport publicznypl
dc.titleEkologiczne aspekty transportu publicznego w Zielonej Górzepl
dc.title.alternativeEcological aspects of public transport in Zielona Góraen
dc.typemasterThesispl
dc.contributor.organizationUniwersytet Zielonogórski Wydział Ekonomii i Zarządzaniapl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.