Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSobczak, Elżbieta
dc.date.accessioned2020-07-31T12:20:12Z
dc.date.available2020-07-31T12:20:12Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.citationSegmentacja rynków zagranicznych jako determinant konkurencyjności międzynarodowej przedsiębiorstwa / Elżbieta Sobczak. // Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - 2005, nr 1095, s. 130-138 rys.pl
dc.identifier.issn0324-8445
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/18682
dc.description.abstractW opracowaniu tym analizie poddano wpływ segmentacji rynków zagranicznych na konkurencyjność międzynarodową przedsiębiorstwa. Okr eślono istotę konkurencyjności międzynarodowej oraz segmentacji rynków. Podjęto również problematykę strategii segmentacji oraz efektywności badań segmentacyjnych.pl
dc.description.abstractThe study provides an analysis of the influence of foreign markets’ segmentation on international competitiveness of an enterprise. The concept of both international competitiveness and markets’ segmentation has been defined. The problems of segmentation strategy and segmentation research effectiveness have also been touched upon.en
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiupl
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectsegmentacja rynków zagranicznychpl
dc.subjectkonkurencyjność międzynarodowa przedsiębiorstwapl
dc.titleSegmentacja rynków zagranicznych jako determinant konkurencyjności międzynarodowej przedsiębiorstwapl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiupl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska