Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWojciechowska, Maja
dc.date.accessioned2020-09-03T07:27:12Z
dc.date.available2020-09-03T07:27:12Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationWOJCIECHOWSKA Maja. Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce: na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego / Mariola Antczak, Magdalena Kalińska-Kula. – Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019. – 264 s. : il. ; 25 cm. – ISBN 978-83-8142-334-2. – ISBN 978-83-8142-335-9. Nowa Biblioteka. 2020, nr 1, s. 103-107. ISSN 2451-2575.pl
dc.identifier.issn2451-2575
dc.identifier.other10.31261/NB.2020.36.07
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/18740
dc.description.abstractW 2019 roku na półki księgarskie trafiła książka Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce. Na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego, wydana staraniem Uniwersytetu Łódzkiego. Autorki tomu to specjalistki z zakresu zarządzania i marketingu instytucji kultury. Mariola Antczak pełni funkcję kierownika Katedry Informatologii i Bibliologii UŁ, natomiast Magdalena Kalińska-Kula prowadzi badania w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania UŁ. Te bardzo korzystne połączenie kompetencji obu Autorek spowodowało, że do rąk Czytelnika trafił interesujący tom poświęcony zagadnieniom marketingu w instytucjach bibliotecznych.pl
dc.language.isopl
dc.publisherUniwersytet Śląskipl
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectmarketing bibliotecznypl
dc.subjectwojewództwo łódzkiepl
dc.subjectbibliotekipl
dc.subjectrecenzjapl
dc.titleBiblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce: na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego / Mariola Antczak, Magdalena Kalińska-Kula. – Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019. – 264 s. : il. ; 25 cm. – ISBN 978-83-8142-334-2. – ISBN 978-83-8142-335-9.pl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Gdańskipl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa 3.0 Polska