Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMichalska-Dudek, Izabela
dc.contributor.authorDudek, Andrzej
dc.date.accessioned2013-06-11T15:10:57Z
dc.date.available2013-06-11T15:10:57Z
dc.date.issued2011-08
dc.identifier.citationMICHALSKA-DUDEK I., DUDEK A. (2011), Model przewidywania lojalności klientów biur podróży z wykorzystaniem sieci neuronowej typu MLP, [w:] Marketing i Rynek nr 8/2011, PWE, Warszawa, s. 21-29,pl
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1890
dc.description.abstractW niniejszym artykule przedstawiono istotę modelu przewidywania wystąpienia lojalności klientów oraz jego przykładowe zastosowanie i weryfikację dla organizatora turystyki działającego na polskim rynku. Na podstawie danych z przeszłości dotyczących cech, aktywności i historii zakupowej klientów autorzy zaproponowali zbudowanie modelu predykcji lojalności klientów biura podróży opartego na sieci neuronowej typu MLP, którego skonstruowanie pozwoli podzielić klientów na grupy o różnym poziomie zagrożenia odejściem z jednej strony i różnymi szansami na dalsze zakupy z drugiej strony, a następnie zaprojektować odpowiednie dla wydzielonych przez model grup klientów działania marketingowe.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherPWEpl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectmodel przewidywania lojalnościpl
dc.subjectbiuro podróżypl
dc.subjectlojalnośćpl
dc.titleModel przewidywania lojalności klientów biur podróży z wykorzystaniem sieci neuronowej typu MLPpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiupl
dc.description.epersonIzabela Michalska-Dudek


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.