Show simple item record

dc.contributor.authorMichalska-Dudek, Izabela
dc.contributor.authorDudek, Andrzej
dc.date.accessioned2013-06-11T15:10:57Z
dc.date.available2013-06-11T15:10:57Z
dc.date.issued2011-08
dc.identifier.citationMICHALSKA-DUDEK I., DUDEK A. (2011), Model przewidywania lojalności klientów biur podróży z wykorzystaniem sieci neuronowej typu MLP, [w:] Marketing i Rynek nr 8/2011, PWE, Warszawa, s. 21-29,pl
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1890
dc.description.abstractW niniejszym artykule przedstawiono istotę modelu przewidywania wystąpienia lojalności klientów oraz jego przykładowe zastosowanie i weryfikację dla organizatora turystyki działającego na polskim rynku. Na podstawie danych z przeszłości dotyczących cech, aktywności i historii zakupowej klientów autorzy zaproponowali zbudowanie modelu predykcji lojalności klientów biura podróży opartego na sieci neuronowej typu MLP, którego skonstruowanie pozwoli podzielić klientów na grupy o różnym poziomie zagrożenia odejściem z jednej strony i różnymi szansami na dalsze zakupy z drugiej strony, a następnie zaprojektować odpowiednie dla wydzielonych przez model grup klientów działania marketingowe.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherPWEpl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectmodel przewidywania lojalnościpl
dc.subjectbiuro podróżypl
dc.subjectlojalnośćpl
dc.titleModel przewidywania lojalności klientów biur podróży z wykorzystaniem sieci neuronowej typu MLPpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiupl
dc.description.epersonIzabela Michalska-Dudek


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.