Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.editorBanaszak, Marek
dc.contributor.editorPatkowski, Krzysztof
dc.contributor.editorWalczak, Agnieszka
dc.date.accessioned2020-12-14T12:27:12Z
dc.date.available2020-12-14T12:27:12Z
dc.date.issued2020-12-10
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/19216
dc.descriptionRaport na temat stanu i perspektyw rozwoju branży e-sportowej w Polscepl
dc.description.abstractRaport na temat stanu i perspektyw rozwoju branży e-sportowej w Polscepl
dc.language.isopl
dc.publisherCollegium Da Vinci w Poznaniupl
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjecte-sportpl
dc.subjectzawody przyszłościpl
dc.subjectbiznespl
dc.subjectgamingpl
dc.subjectbranża gamingowapl
dc.subjectbranża e-sportowapl
dc.titleE-SPORT 2020. Biznes – Rynek pracy – Edukacjapl
dc.typereportpl
dc.contributor.organizationCollegium Da Vinci w Poznaniupl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska