dc.contributor.editor | Banaszak, Marek | |
dc.contributor.editor | Patkowski, Krzysztof | |
dc.contributor.editor | Walczak, Agnieszka | |
dc.date.accessioned | 2020-12-14T12:27:12Z | |
dc.date.available | 2020-12-14T12:27:12Z | |
dc.date.issued | 2020-12-10 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/19216 | |
dc.description | Raport na temat stanu i perspektyw rozwoju branży e-sportowej w Polsce | pl |
dc.description.abstract | Raport na temat stanu i perspektyw rozwoju branży e-sportowej w Polsce | pl |
dc.language.iso | pl | |
dc.publisher | Collegium Da Vinci w Poznaniu | pl |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ | * |
dc.subject | e-sport | pl |
dc.subject | zawody przyszłości | pl |
dc.subject | biznes | pl |
dc.subject | gaming | pl |
dc.subject | branża gamingowa | pl |
dc.subject | branża e-sportowa | pl |
dc.title | E-SPORT 2020. Biznes – Rynek pracy – Edukacja | pl |
dc.type | report | pl |
dc.contributor.organization | Collegium Da Vinci w Poznaniu | pl |