Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorNawrocka, Mariola
dc.contributor.authorPiwońska, Iwona
dc.date.accessioned2021-03-02T09:10:33Z
dc.date.available2021-03-02T09:10:33Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationNawrocka Mariola, Piwońska Iwona: Usługi informacyjno-komunikacyjne w bibliotekach szkół wyższych. Doświadczenia Biblioteki Głównej WAT w związku z wdrażaniem platformy „Zapytaj bibliotekarza”. W: WOJCIECHOWSKA Maja (red.). Mobilna biblioteka. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2021. ISBN 978-83-65741-68-4.pl
dc.identifier.isbn978-83-65741-68-4
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/19738
dc.description.abstractOd wielu lat nowe technologie wkraczają w coraz to więcej obszarów działalności. Tak też się dzieje w bibliotekach. Usługi typu „virtual reference” umożliwiły bibliotekom kontakt z użytkownikiem w czasie rzeczywistym. W artykule opisane zostały czteroletnie doświadczenia pracowników Biblioteki Głównej WAT (BG WAT) z użytkowania platformy Zapytaj bibliotekarza, z uwzględnieniem statystyk jej wykorzystania przez użytkowników.pl
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBPpl
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectzapytaj bibliotekarzapl
dc.subjectusługi bibliotekpl
dc.subjectBiblioteka Główna WATpl
dc.titleUsługi informacyjno-komunikacyjne w bibliotekach szkół wyższych. Doświadczenia Biblioteki Głównej WAT w związku z wdrażaniem platformy „Zapytaj bibliotekarza”pl
dc.typebookPartpl
dc.contributor.organizationBiblioteka Główna Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawiepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska