Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorŻaglewski, Tomasz
dc.date.accessioned2013-07-01T17:39:03Z
dc.date.available2013-07-01T17:39:03Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationŻaglewski, T. (2011). „Fani, czyli my. Strategie kształtowania postaw prosumenckich we współczesnej kulturze popularnej na przykładzie przemysłu filmowego”, [w:] „Kultura mediów, ciało i tożsamość – konteksty socjalizacyjne i edukacyjne”, red. Witold Jakubowski, Sylwia Jaskulska, Kraków: Oficyna Wydawnicza Impulspl
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/1989
dc.language.isoplpl
dc.publisherOficyna Wydawnicza Impulspl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.titleFani, czyli my. Strategie kształtowania postaw prosumenckich we współczesnej kulturze popularnej na przykładzie przemysłu filmowegopl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.description.epersonPiotr Siuda


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.