Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBobrowska, Agata
dc.date.accessioned2021-07-21T08:51:22Z
dc.date.available2021-07-21T08:51:22Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationAgata Bobrowska. Metody promocji książki. „Zarządzanie Biblioteką”. 2021, nr 1, s. 109-123. ISSN 2081-1004.pl
dc.identifier.issn2081-1004
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/20307
dc.description.abstractW artykule zaprezentowano podstawowe zagadnienia związane z promocją książek realizowaną przez wydawnictwa i biblioteki. Skupiono się na procesie PR oraz marce. Omówiono formy i funkcje promocji na rynku książki. Podkreślono rolę komunikacji marketingowej jako instrumentu informacyjnego i perswazyjnego.pl
dc.language.isopl
dc.publisherOficyna Wydawnicza Edward Mitekpl
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectpromocjapl
dc.subjectrynek książkipl
dc.subjectreklamapl
dc.subjectpublic relationspl
dc.subjectmarkapl
dc.titleMetody promocji książkipl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Gdańskipl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa 3.0 Polska