Show simple item record

dc.contributor.authorBobrowska, Agata
dc.date.accessioned2021-07-21T08:51:22Z
dc.date.available2021-07-21T08:51:22Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationAgata Bobrowska. Metody promocji książki. „Zarządzanie Biblioteką”. 2021, nr 1, s. 109-123. ISSN 2081-1004.pl
dc.identifier.issn2081-1004
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/20307
dc.description.abstractW artykule zaprezentowano podstawowe zagadnienia związane z promocją książek realizowaną przez wydawnictwa i biblioteki. Skupiono się na procesie PR oraz marce. Omówiono formy i funkcje promocji na rynku książki. Podkreślono rolę komunikacji marketingowej jako instrumentu informacyjnego i perswazyjnego.pl
dc.language.isopl
dc.publisherOficyna Wydawnicza Edward Mitekpl
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectpromocjapl
dc.subjectrynek książkipl
dc.subjectreklamapl
dc.subjectpublic relationspl
dc.subjectmarkapl
dc.titleMetody promocji książkipl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Gdańskipl


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa 3.0 Polska