Show simple item record

dc.contributor.authorWalesiak, Marek
dc.date.accessioned2013-07-07T20:18:55Z
dc.date.available2013-07-07T20:18:55Z
dc.date.issued1996
dc.identifier.citationWalesiak, M. (1996). Dopuszczalne działania na liczbach w badaniach marketingowych z punktu widzenia skal pomiarowych. Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 718, 103-110.
dc.identifier.issn0324-8445
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2033
dc.description.abstractFrom the point of view of various scales or measurement, the author considers the following problems of data analysis in marketing research: a) transformation of scales of measurement, b) normalization of values of variables.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherAkademia Ekonomiczna we Wrocławiupl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectnormalizacja zmiennychpl
dc.subjectskale pomiarupl
dc.subjectanaliza danychpl
dc.subjectbadania marketingowepl
dc.titleDopuszczalne działania na liczbach w badaniach marketingowych z punktu widzenia skal pomiarowychpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiupl
dc.description.epersonMarek Walesiak


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.