Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCałek, Grzegorz
dc.date.accessioned2021-09-20T13:39:39Z
dc.date.available2021-09-20T13:39:39Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationCałek, G. (2021). Wyzwania edukacji zdalnej przed jakimi stoją dzieci– perspektywa rodziców.Dziecko Krzywdzone. Teoria, badania, praktyka, 20(2), 116–144.pl
dc.identifier.issn2545-3475
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/20388
dc.description.abstractThe purpose of this article is to present the major challenges related to remote learn-ing that children have been facing since March 2020 in connection with the outbreak of the COVID-19 pandemic. The author analysed the results of three CAWI surveys conducted among parents of students: at the end of April 2020– a month after remote learning was launched (N=8,250), at the end of summer holidays of 2020 (N=2,880), and at the end of November and beginning of December 2020 - a month after areturn to remote learning (N=4,003). The main source of data for the analy-sis were 2,530 comments of the participants of the first survey. The data was coded using the MAXQDA 2020 software, and then analysed according to the categories used in the coding. The article presents selected results that directly concern children.en
dc.description.abstractCelem artykułu jest przedstawienie najważniejszych wyzwań stojących przed dziećmi spowodowanych edukacją zdalną prowadzoną od marca 2020r.wzwiązku zpan-demią COVID-19. Materiałem badawczym są wyniki trzech badań CAWI przepro-wadzonych wśród rodziców dzieci wwieku szkolnym (6–19 lat): podkoniec kwietnia 2020r., awięc miesiąc porozpoczęciu edukacji zdalnej (N=8250), wostatnich dniach wakacji 2020r.(N=2880) oraz naprzełomie listopada igrudnia 2020r., tzn. pomiesiącu ponownej edukacji zdalnej (N=4003). Głównym źródłem danych do analizy było 2530 swobodnych wypowiedzi uczestników pierwszego badania. Dane te zostały zakodowane zapomocą programu MAXQDA 2020, anastępnie przeanalizowane wwynikających zkodowania kategoriach. Artykuł przedstawia wybrane wyniki– te, które dotyczą bezpośrednio dzieci.pl
dc.language.isopl
dc.publisherFundacja Dajemy Dzieciom Siłępl
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectdziecipl
dc.subjectedukacja zdalnapl
dc.subjectCOVID-19pl
dc.subjectpandemia COVID-19pl
dc.subjectrodzicepl
dc.subjectszkołapl
dc.titleWyzwania edukacji zdalnej przed jakimi stoją dzieci – perspektywa rodzicówpl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationInstytut Stosowanych Nauk Społecznych, Uniwersytet Warszawskipl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska