Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRatajczak-Mrozek, Milena
dc.date.accessioned2013-07-08T19:53:09Z
dc.date.available2013-07-08T19:53:09Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationM. Ratajczak-Mrozek, Istota podejścia sieciowego, "Przegląd Organizacji", 2009 Nr 4, s. 18-20pl
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2038
dc.description.abstractCelem artykułu jest przedstawienie istoty i podstawowych założeń dotychczas mało rozpowszechnionego (zwłaszcza w polskiej literaturze przedmiotu) podejścia sieciowego (network approach). W artykule przedstawiono podstawowe założenia podejścia sieciowego oraz dwie koncepcje teoretyczne bezpośrednio związane z tym podejściem – podejście interakcyjne oraz ideę marketingu partnerskiego. Ponadto zaprezentowano różnice pomiędzy ideą sieci biznesowej (zgodną z głównym nurtem badań International Marketing and Purchasing Group) a siecią strategiczną. Na zakończenie zaproponowano własny podział zachowań przedsiębiorstw w aspekcie sieciowym.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherTowarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwapl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectwspółpraca przedsiębiorstwpl
dc.subjectsiecipl
dc.subjectkooperacjapl
dc.subjectrelacjepl
dc.subjectpodejście sieciowepl
dc.subjectsieci gospodarczepl
dc.subjectsieci przedsiębiorstwpl
dc.subjectsieci biznesowepl
dc.titleIstota podejścia sieciowegopl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Katedra Marketingu Międzynarodowegopl
dc.description.epersonMilena Ratajczak-Mrozek
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska