Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRatajczak-Mrozek, Milena
dc.date.accessioned2013-07-08T19:56:13Z
dc.date.available2013-07-08T19:56:13Z
dc.date.issued2010-08
dc.identifier.citationM. Ratajczak-Mrozek, Podejście sieciowe do współpracy przedsiębiorstw, "Marketing i Rynek", 2010 Nr 8, s. 16-19pl
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2040
dc.description.abstractCelem artykułu jest przedstawienie podstawowych założeń leżących u podstaw podejścia sieciowego do współpracy przedsiębiorstw. Sieć biznesowa stanowi zbiór długoterminowych relacji formalnych oraz nieformalnych (bezpośrednich i pośrednich), jakie występują między dwoma lub więcej podmiotami. W artykule zdiagnozowano cechy relacji sieciowych oraz zaprezentowano cztery poziomy analizy współpracy w ramach sieci biznesowej, zgodnie z podejściem sieciowym. Następnie opisano podejście strategiczne do powstawania sieci relacji. Na zakończenie postarano się udzielić odpowiedzi na istotne pytanie, czy w wyniku przyjętych założeń dotyczących podejścia sieciowego do współpracy i w związku z tym sieci biznesowej i sieci strategicznej można mówić o przedsiębiorstwach, które nie mają jakichkolwiek relacji sieciowych?pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherPolskie Wydawnictwo Ekonomicznepl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectwspółpraca przedsiębiorstwpl
dc.subjectsiecipl
dc.subjectkooperacjapl
dc.subjectrelacjepl
dc.subjectpodejście sieciowepl
dc.subjectsieci gospodarczepl
dc.subjectsieci przedsiębiorstwpl
dc.subjectsieci biznesowepl
dc.titlePodejście sieciowe do współpracy przedsiębiorstwpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Katedra Marketingu Międzynarodowegopl
dc.description.epersonMilena Ratajczak-Mrozek


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.